Då är man ju snart klar XD

nu är jag aldeles strax färdig med att packa ihop typ halva mitt rum så det känns lite tomt ;´( men det kommer jag nog att vänja mig vid :) jaha vad ska man göra nu då........jag vill ändra lite på min blogg men inte går det, inte ens på designa din blogg bloggen så...jag får väl hitta på nåt. NU VET JAG!! om nån gullig och snäll person som läser det här vet hur man ändrar på bakrunden för bla menyn så snälla snälla snälla!, kan du då kommentera det här och säga, jag blir ju KNÄPP!!!!! XD nä men seriöst jag skulle bli jätte glad då :D

jaja, tack å hej blåbärspastej XD //HANNA ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

cool header!!!!!!!!

2010-07-26 @ 16:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0