lite dålig är man ju XD

jo nu tog jag mej tid att göra en ny header...jag blev faktiskt nöjd =D men poblemet är att jag alltid klantar till det när jag ska ladda upp den, och kajsa vet inte hur man gör så den ända jag vet som kan fixa det här är JULIA!!! hon är typ expert på det...typ, en räddare i nöden utan henne hade det varit kallabalik för mej angående datorer!!! så julia nästa gång vi ses så MÅSTE du hjälpa mej!!! för jag är sämst!!!!!!
 
okej vad mer kan man säga.....jo det typ ekar i mitt rum för att det är så tomt :´( men det är lite läskigt när man vaknar på mogonen (eller egentligen eftermiddagen) och så är allt borta!!! man tror typ att man ä kidnappad!! men som TUR ÄR så är man inte det ;) och egentligen så skulle jag vara klar igår men det är omöjligt att ens bli klar idag!!!! jag vill aldrig mer ha ngt förutom en säng i mitt rum, det är så enkelt att städa och sen om man ska flytta igen så gåpr det ju jätte fort att packa!! guuuud vad jag är klöver XD

   HA DET BRA ALLA SÖTA BARN!!! //HANNA PANNA LINGON FNANNA XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0