Packa, måla, tat lugnt XD

Okej just nu så tar jag det så lugnt jag kan eller ja, typ:) jag måste ju packa oxå så jag inte glömmer det och sen har typ 1dag på mej att packa allt som är i hela mitt rum, men nä oroa dej inte så klantig ska jag inte vara:):) men vad har jag gjort idag då? Jo jag har målat en dörr med grundfärg och bakat en paj och suttit lite väl länge vi the sims:) ojsan:):) men jaja man är väl inte helt perfekt:) imorgon så ska jag måla klart dörren, packa och göra det som behöver göras, jag tror jag måste börja med att städa rummet, det är ganska dammigt:$ nä nu ska jag inte ta din tid för att du ska behöva läsa om mina sega och konstiga inlägg. Såså hejdåXDXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0