Hot!!!!

idag är det sommar väder hela 19,5 grader!!! (celsius)
från igår till idag hade jag en liten sovaöver fest med julia, kylie och alva, det var jätte kul

nu ska jag lägga upp bilder på min lilla fest och mkt mkt mer

efter jag och kylie kom till mej efter skolan så gjorde vi pannkakor där vi skrev T.L= taylor lautner XD
min 1:a pannkaka

kylies 1:a pannkaka

min 2:a pannkaka

kylie likes pancakes.............A LOT!!!

sen gjorde jag och kylie olika saker till julia kom då gjorde vi middag/ TACOS!!!

kylie fick i uppdrag att hacka lök och då ville hon inte börja gråta så då fick hon låna ett par simmglasögon, sen tyckte hon att det var svårt att hacka löken med en liten kniv så då fick hon en STÖRRE KNIV.....det såg ut såhär
FINT VA!!!

sen så glömde jag bort att ta fler bilder när alva kom tex :( så sen har jag bara tagit en bild av mej XD
jag ser helt blek ut vid ögonen för jag har varken eye-liner eller mascara på mej idag ^^

sen så är jag också typ BESATT av taylor lautner XD så nu kmr bilder på honom^^


nu bara ids jag inte lägga upp fler bilder på Taylor.Daniel.Lautner

Kommentarer
Postat av: elina

coola bilder på taylor lautner, men på en bild såg han ut att ha en kal fläck på huvet. xD och kylie men gröna simglasögon och stor kniv... sååååååååå funny!!!!!! lilla kylie, lika galen som vanligt!

2010-05-14 @ 10:40:35
Postat av: Julia

men faaan hanna nu måste du ju uppdatera lite!!! du har ju inte skrivit nåt sen i torsdags!! till och med jag har ju det och jag är sjuk! (både fysiskt och psykiskt LOLxD)

2010-05-17 @ 21:48:33
URL: http://juliiam.blogg.se/
Postat av: elina

alvarligt hanna, nu måste du uppdatera din blogg även om internet e segt! jag kollar den hela tiden och det e hela tiden samma inlägg nu, taylor lautner bilder och t.l pannkakor. jag vill inte läsa det igen, jobbigt jobbigt XD. haha jag kanske lät sur nu men det e jag inte, bara grymt uttråkad,jag e ju sjuk.

2010-05-18 @ 18:54:28
Postat av: Alva Palva Äppelhalva

go mickach

2010-05-25 @ 18:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0