Regningt värre

för en dag sen hade det varit super härlig värme i tio dar men nu bara så börjar det regna och vara kallt, vad är det föt vits med det???
nae seriöst det kan man väl ändå inte vara arg på, men det ser otroligt grått och trist ut när man stirrar ut över ´´lilla`` måttsund (by).
idag har jag varit typ som en sengångare sen matten vi hade näst näst sist på dan så på matten, engelskan och svenskan var jag så trött så jag höll på att trilla.
Nu har jag lasst i mej ett paket hägen-das glass och är typ spyfärdig ( men det var ju såååå gott) trots det ska jag försöka somna snart. Idag så for jag och pappa in till the phone house och skulle kolla upp min telefon som ´´råkade`` följa med mej ner i julias pool (wOops) och mobilen vill nu inte acceptera att det finns sim kort i telefonen och den hade sim.kortet när den for i så den borde ju ha simmet upp till ytan....eller nåt. okej allvarligt talat så skulle dem kolla på den men då ville den inte starta fast igår var den typ full-laddad men nu går det typ inte ens att starta den :( fast det fanns nåt programerings program som man kunde ladda ned från sony ericsson´s hemmsida och det skulle jag testa så nu håller jag tummarna för det .
imorgon efter skola så är det planerat att jag och elin ska baka  cup-cakes och jag och elina ska fixa med glasyren på dem vi gjorde i helgen. jag ska försöka hinna lägga upp filmer från när vi bakade och såklart recept om någon kak-sugen vill testa att baka XD

                                                      jaja Chiao eller hur det stavas -_-?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0